Translate

Thursday 14 March 2013

Hari pertama....

Assalamualaikum.... salam sejahtera...

Hari pertama nak tulis dalam blog... blog dah lama sign up, dari tahun 2011 lagi tapi terbiar tak buat apa tak tulis apa (malas hahaha).

Tapi sebab aku ni banyak outstation, banyak berjalan pegi mancing (amatur jer), sering terlibat dengan program Pertubuhan Silat Seni Gayong Malaysia (taman nirwana)... jadi agak membazir jugak lah selama ni amek gambar sana sini pas tuh peram gambar semua macam tuh jer. 

                               (salah satu aktiviti yg aku join last year... mendaki gunung Kinabalu)

Aku tak kan mengulas bab politik sebab aku cuma belajar perakaunan jer kat UiTM...lain lah kalau aku belajar sains politik ker atau yang sewaktu dengannya... 

Aku menulis sebab aku suka berkongsi... tak lebih dari itu... :)

Kalau ader yang tersinggung atau tersilap fakta ker... mohon maaf bebanyak harap di perbetulkan yer...

No comments:

Post a Comment